V knjigi o družinskem podjetništvu v Sloveniji, ki jo je izdala revizijska hiša Ernst&Young, je med 10 družinskimi zgodbami predstavljena tudi naša uspešna zgodba.
Začetki podjetja Lumar IG, ki ga je ustanovil Milan Lukić, segajo v leto 1992. Ker je verjel v znanje, ljudi, proizvode in v prihodnost montažne gradnje, je zanj zastavil skoraj vse premoženje. Pot podjetja, ki ga od leta 2012 vodi Marko Lukić, je bila povezana tako z vzponi kot s padci. Danes lahko rečemo, da smo z lastnim delom in razvojem, odličnimi sodelavci in večletnimi partnerji uspeli razviti blagovno znamko, ki je prepoznavna ter uspešna tako doma kot v tujini.
Ponosni smo na zdravo poslovanje, ki nedvomno vpliva na uspešnost. Smo podjetje brez kreditov, obveznosti do proizvajalcev in partnerjev, plačujemo pred rokom in tudi zato lahko nemoteno vlagamo v razvoj. Vse to se odraža v naši odličnosti, ki jo prepoznajo tudi drugi: lani smo se uvrstili med 50 slovenskih podjetij z najvišjo bonitetno oceno, prav tako pa smo že v prvih sedmih mesecih leta 2015 prodali več kot lani v celem letu.
Hkrati s tem so v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani opravili tudi raziskavo o značilnostih družinskega podjetništva na slovenskih tleh. Na vprašanje, kaj žene slovensko gospodarstvo, ustvarja delovna mesta in dodano vrednost, omenjena raziskava odgovarja, da so to ravno družinska podjetja. Pri tem je sodelovalo 360 družinskih podjetij vseh velikosti, raziskava pa je dopolnjena tudi z informacijami iz finančnih izkazov.