NOVICE

Dan odprtih vrat na dveh individualnih hišah Lumar

V soboto 5. oktobra 2013, med 10. in 16. uro vas vabimo na DAN ODPRTIH VRAT dveh INDIVIDUALNIH HIŠ Lumar. Za več informacij o hišah in poti pokličite na 041 613 762 (g. Robi Centrih). Se vidimo!

Individualna hiša zahteva drugačen pristop, zahteva kakovostno svetovanje, odličnega arhitekta in usposobljeno ekipo strokovnjakov, ki bodo vaše sanje pripeljali do uresničitve. Zavedamo se, da je to zahtevna naloga, a naše izkušnje in znanje nam dajejo potrebno gotovost, da uresničimo vaše sanje o lastni vrhunski hiši. Tudi individualne hiše Lumar so v času naših SUPER JESENSKIH UGODNOSTI še dostopnejše.

USTVARITE SVOJ SANJSKI DOM

V okviru načel trajnostne arhitekture v procesu projektiranja stremimo k uresničevanju sodobnih arhitekturnih slogov, ki na eni strani zadovoljujejo visoka pričakovanja naših naročnikov, na drugi strani pa v obravnavani prostor vnašajo novo dodano vrednost. Kvalitetna arhitektura je že od nekdaj Lumarjev sinonim. Ob tehnološko brezhibno izvedenemu produktu vedno znova spoštujemo temeljno načelo potenciala celostne presežne vrednosti, ki jo vrhunski izdelek lahko pridobi šele s svojo izvirno obliko, umerjenimi dimenzijami in skladno umeščenostjo v prostor.

KAKO DO LOKACIJE / INDIVIDUAL Domžale

Na regionalni cesti Trojane – Ljubljana v Domžalah (za trgovino Lidl in pred Petrolovim bencinskim servisom) v semaforiziranem križišču zavijemo desno. Peljemo po ulici približno 500 m do križišča s Pregljevo ulico, kjer zavijemo levo. Hiša je 100m naprej na desni strani.

KAKO DO LOKACIJE / INDIVIDUAL Rožna dolina

V Ljubljani na severni obvoznici izberemo izvoz Šiška in peljemo po Celovški cesti proti Centru. V križišču s Šišensko cesto zavijemo desno (smer Živalski vrt). Peljemo mimo živalskega vrta po Večni poti do križišča - levo Gostišče Čad in desno Rožna dolina cesta V. Zavijemo desno in peljemo do hišne številke Rožna dolina cesta V hišna številka 15, kjer zavijemo desno. Hiša je na desni strani.

SUPER JESENSKE UGODNOSTI & NOVOSTI

Ob tem vas bomo seznanili tudi s številnimi SUPER JESENSKIMI UGODNOSTMI. Za 15 izbranih najbolj iskanih nizkoenergijskih hiš Lumar smo pripravili akcijo SUPER KLJUČ. Pripravili smo tudi posebno akcijsko ponudbo SUPER PRESTIGE za vse, ki boste svojo sanjsko hišo gradili po individualni idejni zasnovi, ali se odločili za drugo tipsko hišo Lumar. S strani predstavnika banke boste lahko pridobili tudi osnovne informacije o možnostih financiranja vaše bodoče hiše Lumar.

PREDSTAVITVE LUMARJEVIH STROKOVNJAKOV

Lumarjevi strokovnjaki vam bodo predstavili konstrukcijske sisteme in tehnologijo gradnje pasivnih in nizkoenergijskih hiš Lumar Lumar ter z veseljem odgovarjali na vaša vprašanja v zvezi z gradnjo. Prisotni bodo tudi strokovnjaki s področja ogrevanja in prezračevanja, ki vam bodo lahko podrobno predstavili sisteme prezračevanja in ogrevanja, vgrajene v nizkoenergijske in pasivne hiše Lumar.

Veselimo se druženja z vami.